Persze ha még csak nyikorgott volna. Attól is falra másznék, de sajnos melegedett is, nem kicsit... Szaga hála Istennek még nem volt, de a dobhoz puszta kézzel már nem lehetett volna hozzáérni. Vasárnap délután volt a legrosszabb, négyen ültünk az autóban, hamarabb elérte azt a hőfokot, emiatt alacsony sebességnél mintha kenetlen talicskakerék lett volna hátul. Tisztába vagyok vele, hogy legkésőbb a nyár végén cserélnem kell elöl a betéteket és a tárcsákat is, de úgy gondoltam, hogy hátul a dobnak gond nélkül el kell még mennie, nem is keveset. És végül igazam is lett, mert tegnap este szétvették, és bőven van még rajta anyag. Akkor mi okozta a problémát? Először kézifékkötélre gyanakodtak, de azért csak belenéztek a dobba. Szerencse, mert potyára vettem volna bovdent. Abban ugyan nem tévedtek, hogy a kéziféknek van köze az egészhez, mert a sok fékportól a kézifék "kallantyú" nehezn járt, szorult, és nem állt vissza eredeti helyére, így a pofák egy kicsit mindig nyitva voltak.
Szétakasztották, kitisztították féktisztítóval, és megkenték WD-40-nel. Tökéletes lett, soha nem forgott még ilyen könnyen a kereke, és hála Istennek semmi alkatrészre sem volt szükség, csak egy kis tisztogatásra, és járatásra. Ez volt az első "hibája", már ha lehet ezt egyáltalán annak nevezni 21 000 km alatt...
Hé gyerek! Nyikorog a jobbháccsó!
2010.04.27. 09:37 | Pinyti | 2 komment
Címkék: suzuki szerelés swift fék
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr335700340
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gaborjozsef 2010.04.27. 20:04:58
Ja, kár hogy nem tárcsa az egyszerűbb, jobb lenne :)
pinyti 2010.04.27. 21:04:16
Így van!