Az új szilentek és a hozzá való célszerszám

2013.02.08. 22:05 | Pinyti | Szólj hozzá!

Sajnos egyre égetőbbé vált a hátsó futómű problémájának megoldása, így vettem próba gyanánt kettőt a legolcsóbb felső lengőkarszilentből. Amiatt is inkább így döntöttem, mert múltkor Meyléket választottam a kínálat tetejéről, de élettartamuk sajnos még csak el sem érte az egy évet. Persze kritikán aluli az utak minősége - és ez idő alatt közel 20 000km-t mentem az autóval - de azért ennél többet várnék egy "gyári minőségűnek" mondott alkatrésztől. Kíváncsi vagyok, hogy mennyivel bír kevesebbet a körülbelül harmadárú Optimal, már ha egyáltalán érvényesül a papírforma (nem bánnék valami kellemes meglepetést)...
IMG_6764.jpgMa elkészült az esztergályos a cseréhez szükséges célszerszámmal is, mellyel a jövőben könnyen cserélhetővé válik a hátsó futómű eme gyenge pontja...

Címkék: futómű alkatrészek BMW E36 316i

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr915700459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása