Egy ideje gyűjtögetem az alkatrészeket, melyből ha minden jól megy, egy jelentősebb kupac a jövő héten beépítésre is kerül. Szereztem porvédő garnitúrát a hátsó telókra, első főtengely szimmeringet, és szilenteket a hátsó futómű hosszanti lengőkarjaihoz (ahol a kasznihoz csatlakozik - itt állítható a hátsó futómű kerékösszetartása). Ezek helye egyelőre csak a polcon lesz, amiket viszont ki kell cserélni, azok a hátsó futómű excenteres csavarjai, és az ott levő szilentek, hogy végre normálisan be tudjuk állítani a kerékdőlést is (ez mindig kimaradt, mert féltünk, hogy elszakadnak ezek az excenteres csavarok - most van helyettük új).Ezen kívül a kuplung cseréje is érik már egy ideje: elég magasan fog, és hosszú pályázás után - amikor igazán átmelegszik - a kinyomócsapágy villája elkezd akadni (valószínűleg a hőtől "kiszárad"), és egy "döccenés" lesz érezhető a pedálon. Ezt a munkahengert a váltóról levéve a lukon a villára rézpasztát/száraz kenőanyagot befújva ideig-óráig (amíg újra meg nem melegszik) meg lehet szüntetni, de nem egészséges ez az állapot. Aztán ha már lekerül a váltó, kap új hátsó főtengely szimmeringet (mindig van egy csepp olaj a kuplungharang alján), valamint - ha a cseréhez nem kell szétszedni a váltót - új nyelestengely szimmeringet is.
Kuplung, szimmering, excenter
2014.02.07. 21:00 | Pinyti | Szólj hozzá!
Címkék: alkatrészek BMW E36 316i
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr415804210
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.