Első körben

2014.05.28. 21:36 | Pinyti | Szólj hozzá!

A hétvégét követően meglett az eredetvizsga, kedden pedig már nevemre is került az autó. Közben kezdett összeállni egyfajta sorrend a fejemben a tennivalókról, és az ezekhez szükségszerűen beszerzendő alkatrészekről. A gyári új cuccok érkeztek meg elsőként, így bekerült két új rendszámtábla világítás a régi oxidált kacatok helyére, s kicseréltem a jobb külső tükör körüli fekete keretet egy vadonat újra. tukorlámpa.jpgA vezetőoldalon sajnos el volt folyva az elektrokróm tükörlap is, így a használhatóság jegyében rendeltem két sima kék utángyártott darabot, melyek fűthetőek, de sötétedni nem tudnak. Ez a kisebbik baj, sajnos kicsit kisebbek is, mint a gyáriak, így elég bután néznek ki, de ezekben legalább látni valamit, s ez per pillanat fontosabb, mint a fény, meg a pompa. IMG_0284.jpgHa már úgyis rendeltem gyári alkatrészeket, kértem a régi repedezett helyett új gumicsövet a légtömegmérő és a pillangószelep közé. Kiszakadva még az sem volt, de meglepően bagatell áron kapható, így kicseréltem ezt is. Aztán alaposan (már amennyire ez WOW-val megy) végigdiagnosztizáltam az autót, így meglett az oka a világító légzsáklámpának is. IMG_0281.jpgRendeltem is bontott övfeszítőt, két hátsó elektromos ablakemelőt, valamint egy bal hátsó zárszerkezetet is, szóval lesz programom a hétvégére...

Update 2014.06.03.: Sikerült szereznem normális tükörlapokat, most már ezek is kulturáltan néznek ki.fotó 1_1.JPG

Címkék: szerelés diagnosztika tükrök légzsák alkatrészek BMW E39 528iA rendszámvilágítás

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr536224633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása