Ablakemelő és zárcsere

2014.05.29. 20:37 | Pinyti | Szólj hozzá!

Meglepetésemre megjött ma minden, amit rendeltem. Igazi övfeszítő nagyhatalom lettem... (a többi pedig két hátsó ablakemelő szerkezet, és egy bal hátsó zár)

Aztán bár csak a hétvégére terveztem, nem bírtam magammal, háromkor nekiálltam, és kicseréltem a bal hátsó ajtóban a zárat, és az emelőt is.

Kicsivel négy után végeztem úgy, hogy E39-en még soha nem csináltam ilyet. Meglepően könnyen ment, igazán logikus felépítésű ezen a téren az autó...

Holnap jön a jobbos, szombaton meg az övfeszítő. Apránként alakul...

Címkék: szerelés alkatrészek ablakemelő BMW E39 központizár 528iA

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr276229992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása