Sajnos nem bírta ki az esedékes inspekcióig, a hétvégi kirándulás során kigyulladt a fékbetét kopásjelző lámpa a műszerfalon. Nagyobb sebességről fékezve már amúgy is érezhető volt, hogy kicsit hullámosak a tárcsák, így nem okozott nagy szívfájdalmat előre hozni a cseréjüket. Kedden meg is vettem mindent - amit előzőleg már kinéztem - s még aznap délután ki is cserlétük a két első féktárcsát, a fékbetétet, valamint a kopásjelzőt is. Ha már úgyis szétbontottunk mindent, kicserélgettem a törött dobbetét részeket utángyártott darabokra.
Nem mondom, hogy úgy áll, mint a gyári, de ezek legalább kontinuitás terén nem szenvednek hiányban. Végezetül lecseréltük a fékfolyadékot és kitakarítottam a vezető oldali pollenszűrő tartó vízelvezetőjét is.
Fék meg dobbetét
2014.06.11. 21:49 | Pinyti | Szólj hozzá!
Címkék: szerelés fék alkatrészek BMW E39 528iA
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr116296336
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.