Az utóbbi időben figyelmes lettem enyhe, apró torpanásokra padlógázas gyorsítások esetén. Finomabban gyorsítva már nem volt gond, de idegesített a háttérben lappangó hiba. Lelki szemeimmel már láttam, ahogy kezdődő turbóproblémák, üzemanyagellátási hiányosságok hordják ki zsebemből a pénzt, de utánaolvasva gyanúm egyre inkább a légtömegmérő hibájára terelődött. Tegnap át is mentem a helyi BMW márkaszervizbe, ahol egy a turbóra, EGR-re, valamint a légmennyiség és nyomás szenzorokra kiterjedő teszt kimutatta, hogy a MAF jelei nincsenek szinkronban az ECU által elvárt értékekkel (hála Istennek a turbó tökéletes, csak a gyengélkedő izzító elektronikát kell még valamikor a tél előtt kicserélnem). Mivel ott is a Bosch-t ajánlották, ezért ma vettem egyet, és kicseréltük (amikor egy utángyártott, rendkívül minőségi, Bremi gyártmányút szereltünk ki, már sejtettem, hogy jó nyomon járunk). Az autó azóta megtáltosodott, sokkal simábban, és dinamikusabban gyorsul - már amennyire a 116 ló nyújtotta keretek ezt engedik - abszolút meg vagyok elégedve vele.
Megkerült pár elveszettnek hitt ló
2016.06.15. 21:28 | Pinyti | Szólj hozzá!
Címkék: szerelés légtömegmérő BMW 318d E46
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr718813178
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.