Megkerült pár elveszettnek hitt ló

2016.06.15. 21:28 | Pinyti | Szólj hozzá!

Az utóbbi időben figyelmes lettem enyhe, apró torpanásokra padlógázas gyorsítások esetén. Finomabban gyorsítva már nem volt gond, de idegesített a háttérben lappangó hiba. Lelki szemeimmel már láttam, ahogy kezdődő turbóproblémák, üzemanyagellátási hiányosságok hordják ki zsebemből a pénzt, de utánaolvasva gyanúm egyre inkább a légtömegmérő hibájára terelődött. Tegnap át is mentem a helyi BMW márkaszervizbe, ahol egy a turbóra, EGR-re, valamint a légmennyiség és nyomás szenzorokra kiterjedő teszt kimutatta, hogy a MAF jelei nincsenek szinkronban az ECU által elvárt értékekkel (hála Istennek a turbó tökéletes, csak a gyengélkedő izzító elektronikát kell még valamikor a tél előtt kicserélnem).maf.jpg Mivel ott is a Bosch-t ajánlották, ezért ma vettem egyet, és kicseréltük (amikor egy utángyártott, rendkívül minőségi, Bremi gyártmányút szereltünk ki, már sejtettem, hogy jó nyomon járunk). Az autó azóta megtáltosodott, sokkal simábban, és dinamikusabban gyorsul - már amennyire a 116 ló nyújtotta keretek ezt engedik - abszolút meg vagyok elégedve vele.

Címkék: szerelés légtömegmérő BMW 318d E46

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr338813178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása