A vásárlás óta eltelt szűk hét alatt kicsit több, mint 700km-t mentünk a cabrioval. Ez idő alatt fény derült egy hibára, miszerint a kuplungot kinyomva (pl. kereszteződéshez érve) néha megáll az autó. Ha ez még guruló állapotában történik (és nem jön semmi ami miatt meg kéne állni), akkor a kuplung felengedésével egyből visszatér belé az élet. És csinálja ezt hidegen melegen egyaránt, teljesen kiszámíthatatlanul. Emiatt ma első próbaként kipucoltuk az alapjárati motort, a folytószelepházat (itt volt korom rendesen), és az EGR szelepet is. Azóta még nem mentünk vele annyit, és magam is kétlem, hogy ez megoldást jelentett volna, de majd elválik. Ha mégsem, akkor előbb utóbb csak kiforrja magát (hamarosan cserélünk gyertyákat, kábelkészletet, valamint benzinszűrőt is)...
"Ki tudja hol áll meg..."
2013.05.22. 21:59 | Pinyti | 4 komment
Címkék: fiat szerelés cabrio punto
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr345700475
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Éva Örkényi Berta 2015.09.27. 18:05:45
Szia,
érdeklődnék nálad, hogy hasonló kis autóm tető gondjaiban tudsz-e "orvosi" segítséget nyújtani?
Válaszod várom: Évi
érdeklődnék nálad, hogy hasonló kis autóm tető gondjaiban tudsz-e "orvosi" segítséget nyújtani?
Válaszod várom: Évi
Pinyti · http://pinyti.blog.hu 2015.09.27. 22:00:09
@Éva Örkényi Berta:
Szia!
Bár a tető mechanizmusába még én is csak érintőlegesen mentem bele, de kérdezz bátran, legfeljebb nem tudom a választ... :)
Üdv:
Dani
Szia!
Bár a tető mechanizmusába még én is csak érintőlegesen mentem bele, de kérdezz bátran, legfeljebb nem tudom a választ... :)
Üdv:
Dani
Éva Örkényi Berta 2015.09.28. 10:55:57
Kedves Dani!
elsődleges problémám, hogy az elektromos tető munkahengernél elnyomta az olajat, valószínűsíthetően gumigyűrű - ki tud ilyet javítani?
másodlagos, hogy a tető még eredeti 19 éves és láss csodát beázott, de érdekes módon egész napos eső után induláskor a felső tető szerkezetből zúdult be kb. 2 dl víz az utastérbe és a csomagtartóba. ki tud ilyet javítani?
Találtam már szerelőket, de ki ezzel, ki azzal tud vagy akar csak foglalkozni, komplett tető cserére (ami csak ponyva) van ajánlatom 100 ezertől 180 ezerig. Tegnap egy fórumon találtam jó ötletet ebay komplett tető, de sajna puntóhoz ott sincs :(, mazda mx komplett tető pl. 55 ezer Ft.
Szóval nem kint vagyok vízből hanem benne :)
Válaszod várva, köszönöm: Évi
elsődleges problémám, hogy az elektromos tető munkahengernél elnyomta az olajat, valószínűsíthetően gumigyűrű - ki tud ilyet javítani?
másodlagos, hogy a tető még eredeti 19 éves és láss csodát beázott, de érdekes módon egész napos eső után induláskor a felső tető szerkezetből zúdult be kb. 2 dl víz az utastérbe és a csomagtartóba. ki tud ilyet javítani?
Találtam már szerelőket, de ki ezzel, ki azzal tud vagy akar csak foglalkozni, komplett tető cserére (ami csak ponyva) van ajánlatom 100 ezertől 180 ezerig. Tegnap egy fórumon találtam jó ötletet ebay komplett tető, de sajna puntóhoz ott sincs :(, mazda mx komplett tető pl. 55 ezer Ft.
Szóval nem kint vagyok vízből hanem benne :)
Válaszod várva, köszönöm: Évi
Pinyti · http://pinyti.blog.hu 2015.09.28. 19:50:21
@Éva Örkényi Berta:
Szia Évi!
Sajnos a munkahenger egyáltalán nem javítható, csak a csere a megoldás. Ezt tapasztalatból írom, megszenvedtem vele én is:
pinyti.blog.hu/2013/07/22/kezi_vezerles_aszitted_mi
pinyti.blog.hu/2013/07/26/osszeraktam_122
A tetőn elég sok állítási lehetőség van, tapasztalatom szerint nem maga az anyaga ázik át, hanem a tömítések az ablakok körül, a szélvédő felett nem zárnak rendesen. Sajnos a miénk sem teljesen vízhatlan, hosszú intenzív esőben egy pár óra elteltével megjelenik pár csipp-csepp a szélvédőkeret és a tető találkozásánál, bár gyanítom, hogy ezek még új korukban sem maradtak teljesen szárazak.
Ha írsz egy e-mailt a pinyti kukac gmail pont com-ra, küldök punto tetőjavítással, cserével és beállítással kapcsolatos pdf fájlokat (igaz német nyelvűek). Nem lehetetlen kicserélni, de egy átlag autószerelőre/karosszériásra tuti nem bíznám (sajnos ismerem őket)... Ha mindenképp cserélni szeretnéd, akkor egy evvel foglalkozó céget javasolnék, akik láttak már cabrio tetőt.
Üdv:
Dani
Szia Évi!
Sajnos a munkahenger egyáltalán nem javítható, csak a csere a megoldás. Ezt tapasztalatból írom, megszenvedtem vele én is:
pinyti.blog.hu/2013/07/22/kezi_vezerles_aszitted_mi
pinyti.blog.hu/2013/07/26/osszeraktam_122
A tetőn elég sok állítási lehetőség van, tapasztalatom szerint nem maga az anyaga ázik át, hanem a tömítések az ablakok körül, a szélvédő felett nem zárnak rendesen. Sajnos a miénk sem teljesen vízhatlan, hosszú intenzív esőben egy pár óra elteltével megjelenik pár csipp-csepp a szélvédőkeret és a tető találkozásánál, bár gyanítom, hogy ezek még új korukban sem maradtak teljesen szárazak.
Ha írsz egy e-mailt a pinyti kukac gmail pont com-ra, küldök punto tetőjavítással, cserével és beállítással kapcsolatos pdf fájlokat (igaz német nyelvűek). Nem lehetetlen kicserélni, de egy átlag autószerelőre/karosszériásra tuti nem bíznám (sajnos ismerem őket)... Ha mindenképp cserélni szeretnéd, akkor egy evvel foglalkozó céget javasolnék, akik láttak már cabrio tetőt.
Üdv:
Dani