Új üzemanyagszűrő

2013.05.27. 20:51 | Pinyti | Szólj hozzá!

Sajnos nem jelentett megoldást a szívóoldal valamint az EGR takarítása. Mivel többségében barátnőm használja az autót felhívta a figyelmem egy érdekes dologra evvel kapcsolatban. Egész hétvégén a Puntóval intéztük a napi teendőket, és újra le-leállt. Javasolta tankoljuk meg, mert ő azt figyelte meg, ha negyednél lejjebb van a mutató, akkor csinálja. Nem látom az összefüggést, de úgyis tankolni akartunk, így feléig felnyomtam. Láss csodát, akkor nem állt meg, de szerintem már belemagyarázok dolgokat. Mindenesetre magas nekem, hogy mi köze lenne az üzemanyagszinthez/üzemanyagnyomáshoz a leállásoknak. Főleg amiatt, hogy fordulaton terhelés alatt nincs se torpanás, se rángatás, megy, mint a barom (ergo benzinnek mennie kell előre). Ettől függetlenül ma vettem bele egy új üzemanyagszűrőt is, nem akkora tétel, és úgyis cserélni akartam.
IMG_20130527_160618.jpgMit mondjak ráfért, Isten tudja mikor cserélték utoljára, ez a rozsdás vacak volt a régi:
IMG_20130527_161948.jpgMa kivittem az autóvillamossági szerelőhöz, akinek van Puntóhoz való három "pin"-es Fiat diagnosztikai eszköze, hátha mutat valami hibát melynek nyomán el tudunk indulni a megállások megszüntetésének irányába...

Címkék: fiat szerelés cabrio punto alkatrészek üzemanyagszűrő

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr475700476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása