Egy gyors olajcsere

2015.03.04. 20:49 | Pinyti | 2 komment

Ma délután megejtettük a BMW aktuális olajcseréjét. A szokásos Liqui-Moly helyett most teljesen szintetikus 5W-40-es Mobil Super 3000 került a motorba egy MANN olajszűrő, valamint egy új gyári leeresztőcsavar társaságában. Remélem most egy jó darabig csak tankolnom kell bele...

Update 2015.03.07.:img_0916.JPG

2015.03.10. A bejegyzés margójára: ma felkerültek a nyárigumik is az autóra.

Címkék: km szerviz nyári gumi BMW E39 528iA Mobil Super 3000

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr897241559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dbtech 2015.03.18. 15:22:34

Üdv!

A blogod rendszeres olvasója vagyok, már csak azért is, mert nekem is egy 528iA-m van amit rendszeresen szervizelek és próbálok jó karban tartani. Jelenlegi állapota nem a legrózsásabb, de minden lényeges dolog rajta nagyon megkímélt. Inkább csak a kopóalkatrészekkel vannak gondjaim, amiket egy ideje rendszeresen pótolok, hisz fejembe vettem hogy amennyire lehet, makulátlan állapotúra hozom vissza az autót. Ezért is vettem mellé egy olcsó, kisfogyasztású citroent. A lényeg, hogy én is blogot írok, egyebek mellett az autókról, amit figyelmedbe ajánlok. Nekem jelentett már segítséget az hogy a blogodat olvastam, hisz ezelőtt egy e36 318i-m volt, és egyik ügy kapcsán pont hozzád hasonló problémába ütköztem. Talán Te is találkozhatsz olyannal amin én átmentem, akár saját hülyeségem miatt is. :) Ha gondolod, nézz rá: dbtech.blog.hu
További szép napot,
Üdv: dbpeti

Pinyti · http://pinyti.blog.hu 2015.03.19. 20:27:40

@dbtech: Szia!

Igazán megtisztelő! :)

Természetesen rápillantok én is a tiédre, sőt követni is fogom!
Üdv:
Dani
süti beállítások módosítása