Betettük a múltkor már említett Denso lambdát. Valami mókolt NTK volt benne össze vissza kötözgetve, így nem meglepő, hogy nem működött rendesen:
Persze új menetet is kellett fúrni, mert valami szakbarbár elnyalta a régit. Aztán ha már így belejöttünk, egy hirtelen ötlettől vezérelve, amolyan igazi paraszt módjára, ledugóztuk az EGR-t. Az esti tesztkör alatt nem jelentkezett a megállás, de csak akkor merem leírni, hogy jó lett, ha legalább egy hétig gond nélkül fog működni. Egyébiránt nem szokásom ilyen dolgokat beképzelni, de esküszöm most még jobban megy az autó...
Talán...
2013.05.29. 21:46 | Pinyti | 3 komment
Címkék: fiat szerelés cabrio punto egr lambdaszonda
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr125700478
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gaborjozsef 2013.05.30. 19:05:03
Látom azért ez az autó megpörgeti a blogodat rendesen :D az egér szelep miért jó, ha nincs használva?
gaborjozsef 2013.05.30. 21:05:25
Amúgy nekem meg bizonyos esetekbe főleg alacsonyabb fordulatokon elvéve a gázt képes berángatni. Sose írtam erről de nem tudom miért van. Annyira nem érdekel. Ahogy az se, hogy mostanában elég sokáig van 1500-1700 fordulat környékén az alapjáratom (igaz, hideg is van, de...), még 3-4-5 km megtétele után is. De mikor el akarok indulni, engedem fel a kuplungot, akkor nem nagyon akarja tartani ezt a fordulatot. Szóval érdekes. :D
pinyti 2013.05.30. 21:05:42
Van mit csinálni rajta, tulajdonképp amiatt is vettem, mert a BMW már túl kész, és eseménytelen... :D
Alapvetően nem jó, ha le van dugózva az EGR, mert nem véletlenül van ott (komolyabb autókon be is kavar ha lezárják, de itt nem olyan fejlett a motorvezérlő), de jelen esetben félő, hogy kopottsága miatt már nem zárt jól, és ha kellett ha nem visszaeregette a kipufogógázt a szívóoldalra. És akár ez is megfojthatta a motort.
Alapvetően nem jó, ha le van dugózva az EGR, mert nem véletlenül van ott (komolyabb autókon be is kavar ha lezárják, de itt nem olyan fejlett a motorvezérlő), de jelen esetben félő, hogy kopottsága miatt már nem zárt jól, és ha kellett ha nem visszaeregette a kipufogógázt a szívóoldalra. És akár ez is megfojthatta a motort.