Talán...

2013.05.29. 21:46 | Pinyti | 3 komment

Betettük a múltkor már említett Denso lambdát. Valami mókolt NTK volt benne össze vissza kötözgetve, így nem meglepő, hogy nem működött rendesen:
IMG_20130529_195456.jpgPersze új menetet is kellett fúrni, mert valami szakbarbár elnyalta a régit. Aztán ha már így belejöttünk, egy hirtelen ötlettől vezérelve, amolyan igazi paraszt módjára, ledugóztuk az EGR-t. Az esti tesztkör alatt nem jelentkezett a megállás, de csak akkor merem leírni, hogy jó lett, ha legalább egy hétig gond nélkül fog működni. Egyébiránt nem szokásom ilyen dolgokat beképzelni, de esküszöm most még jobban megy az autó...
IMG_20130529_180140.jpg

Címkék: fiat szerelés cabrio punto egr lambdaszonda

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr115700478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2013.05.30. 19:05:03

Látom azért ez az autó megpörgeti a blogodat rendesen :D az egér szelep miért jó, ha nincs használva?

gaborjozsef 2013.05.30. 21:05:25

Amúgy nekem meg bizonyos esetekbe főleg alacsonyabb fordulatokon elvéve a gázt képes berángatni. Sose írtam erről de nem tudom miért van. Annyira nem érdekel. Ahogy az se, hogy mostanában elég sokáig van 1500-1700 fordulat környékén az alapjáratom (igaz, hideg is van, de...), még 3-4-5 km megtétele után is. De mikor el akarok indulni, engedem fel a kuplungot, akkor nem nagyon akarja tartani ezt a fordulatot. Szóval érdekes. :D

pinyti 2013.05.30. 21:05:42

Van mit csinálni rajta, tulajdonképp amiatt is vettem, mert a BMW már túl kész, és eseménytelen... :D

Alapvetően nem jó, ha le van dugózva az EGR, mert nem véletlenül van ott (komolyabb autókon be is kavar ha lezárják, de itt nem olyan fejlett a motorvezérlő), de jelen esetben félő, hogy kopottsága miatt már nem zárt jól, és ha kellett ha nem visszaeregette a kipufogógázt a szívóoldalra. És akár ez is megfojthatta a motort.
süti beállítások módosítása