2007. június 15. - 16.
Megérkezett a hasidom is, így előkészítettük a festéshez a burkolati elemeket. A kipufogót még egyszer átcsiszoltuk, zsírtalanítottuk, és lefújtuk mindet feketére, ez utóbbit hőálló festékkel.
Ezt követően újravezetékeltük az elektromos rendszert, gyártottunk tartót az új indexeknek, és felraktuk őket. Ilyen még egy motorommal sem volt, de a vezetékelés első nekifutásra tökéletesen sikerült. A régi törött kormánykapcsoló (maguk a csúszkák voltak eltörve, ezért nem is működött, szóval nem csak szépséghiba volt) helyett kapott egy bontott DT kapcsolót, melynek ugyan kicsit repedt a teteje, de ez legalább tökéletesen működik. Kapott új tükröket is, és visszakerült a hátsó sárvédő, mert jobban illik ehhez az új, "túrásabb stílushoz" (nem beszélve arról, hogy amikor nem volt rajt, és esőben mentem, még a fejem tetejére is felverte a vizet).
Végül az új hasidom felrakása, és egy kis szolíd matricázást követően, szombat délután végre kigurult a műhelyből, és minden működik rajta!!! (olajpumpát leszámítva, de azt nincs is szándékomban rendbeszedni)
Végre olyan, mint amilyennek mindig is lennie kellett volna...
Szebb, mint újkorában...