Múlnak a napok, és kis híján már egy hete, hogy nekikezdtünk, így lassan végére érünk a bódé rendbeszedésének. Szóval a javítóív egy darabját felhasználva ki lett cserélve a bal hátsó sárvédő kritikus része, és le lett csiszolva az ugyancsak gyenge pontnak tekinthető csomagtér éle is.
Ezen kívül még a jobb küszöb ajtó által takart részén, és a vezetőoldali ajtó alján kellett javításokat eszközölni. Közben megjöttek a gyári M-Technik „luxury pack” küszöbök is. Ezt követően a hét utolsó napjait a fényezőnél töltötte az autó (és az új küszöbök is), és ha már festették, el lett tüntetve a bal hátsó sárvédő tetején található karc is.
Hétfőn visszakerült a lakatoshoz, aki kijavított az alján, és a küszöbön több apró hibát is. Napokban elkezdi az alváz, és üregvédelmet megcsinálni, valamint a küszöböket feltenni. Az autón vissza fognak sárgulni az indexek is, mert azon kevés emberek közé tartozom, akiknek tetszik a sárga index. Bár a kora még öt év híján nincs meg hozzá, de próbálom amolyan youngtimeresre venni a figurát.