Vettem új indexrelét, ez már nem ázik be olyan könnyen... :-D
Megjött a Pinkmotorstól az új fék és kuplungkar is. Rendkívül sokat dob rajta, hogy nem azok a törött vackok vannak rajta. Vezethetőség szempontjából is sokat javítottak rajta.
Még a héten beviszem a motort a Yamaha szervizbe egy karbibeállításra, mert sokat kap, és nem pörög a legszebben. Hogy pörgősségét terhelés alatt is megőrizze, visszaállítom a gyári lánckerékméreteket, mert valami agyas előre 14-es helyett 16-ost, hátra 48 helyett 47-est tett...
Emellett a múltkori kis elektronikai afférnek köszönhetően kell vennem egy új akksit is, mert az előző tulaj egy pusztán 4Ah-s zselés akksit tett bele. Ennél még a Simson akksi is nagyobb teljesítményű, holott negyedannyi fogyasztó sincs rajta, mint a Yamahán...