15 000 km

2010.02.13. 19:55 | Pinyti | 1 komment

20100213127.jpgKaland is volt bőven, nem is kevés. Életem eddigi egyik legdurvábbja, de ez egy külön poszt lesz videóval...

Címkék: suzuki km swift

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr595700325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2010.02.13. 21:02:44

Na, én már nagyon kíváncsi vagyok :)
Tegnap este óta autóztam én is ~100km-t, volt benne csapatás elég sok, de csak ésszel :) Átlagfogyi comp szerint most 8,1 lett erre a 100,3 km-re. Gondoltam megosztom ezt veled, ezért nem írok a blogomra, itt több a hely :D És ettől a pillanattól feljegyeztem a km-óra állást és nem fogom lenullázni az átlagfogyasztást, kíváncsi leszek több ezer km átlagára, mennyire fog kb kialakulni. Én 7 körülre tippelek.
süti beállítások módosítása