Ma délelőtt szerelős napot tartottunk, bekerültek az Optimal szilentek a hátsó futóműbe.
Nem volt egyszerű menet, főleg a jobb oldalon, ugyanis ott kezdtünk, és a javítás metódusának megalkotása, valamint a célszerszám tökéletesítése nem kevés időt emésztett fel.
Első körben leakasztottuk a lengéscsillapítót, és össze kellett húzni a rugót, hogy tehermentesítsük a lengőkart. Ekkor tűnt fel, hogy nem lett tökéletes a célszerszám, ugyanis nem lett belekalkulálva a rendelkezésre álló hely szűkös mivolta.
Végül apró módosításokkal, és plusz alkatrészek - úgy mint régi kerékcsapágy külső gyűrűje és hasonló speciális kiegészítők - alkalmazásával megoldottuk a problémát, és bekerült a helyére az új szilent.
Ugyanez bal oldalon a már ismert fogások, és a jobb oldalon megszerzett rutinnak köszönhetően alig fél órát vett igénybe.
Végre tényleg újra csendes a futómű...