A fékrendszer már új

2014.04.18. 21:15 | Pinyti | Szólj hozzá!

Még mindig az ominózus vibráció... Ott maradt abba a történet, hogy elvittem a két első kereket kigörgőztetni, mellyel azon kívül, hogy simábban futnak, és kevesebb rajtuk a súly semmi érdemi előrelépést nem sikerült elérni. Aztán tegnap este próbálgattam az autót, és arra lettem figyelmes, hogy kézifék behúzásakor is megjött a vibráció. Nagy volt az öröm, végre egy kapaszkodó, hátha a dobok ütnek.fekdob.jpg Vettem két új dobot, rugókat, és fékpofákat - bár ezek szinte még újak voltak, így maradtak a régiek - és ma felújítottuk a hátsó fékeket is. Már lehet, hogy beképzelem, de érzésre határozottan jobb lett. Aztán alaposan megvasaltam a féket, minek köszönhetően szinte minimális rezgés maradt az ominózus sebességtartományban. A kasznit már be sem rázza, csak a pedálon lehet érezni amikor épp hogy simítom a féket.IMG_0076.jpg Talán azoknak van igazuk, akik szerint eddig is megvolt a rezonancia, csak most, hogy már minden jó, én is jobban figyelek rá. Úgy érzem minden tőlem telhetőt megtettem, s ha kiforrja magát javítjuk, ha pedig teljesen megszűnik örülünk, de a találgatást befejeztem...

U.i.: Visszakerültek az ETF betétek előre, mert olyan szinten csikorogtak a SIMER-ek, hogy nem lehetett megmaradni az autóban. Aki teheti messzire kerülje el, mert nem egyéb, mint egy igazi ótvar szar...

Update 2014.04.21.: Azért csak nem hagy nyugodni a gondolat, folyamatosan túrom a netet a rázkódás okát kutatva, s úgy tűnik ismét nyomon vagyok. Mivel a kéziféket behúzva is megvan a jelenség, teljességgel bizonyos, hogy hátul van a baj. Dobok és a rugók már újak, pofák újszerűek, kizárásos alapon (mivel más már nincs) maradnak a hátsó kerékagyak, melyek egyben a csapágyak is. Ha már úgyis minden új, ezek se maradjanak ki a szórásból, s úgy érzem, ez jelenti majd a megoldást a problémánkra. Holnap megyek veszek is kettőt, hisz a költséghatékony javításnak már úgyis lőttek...

Címkék: fiat felújítás szerelés cabrio alufelni fék punto

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr266051607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása