Hétfőn meghozta a postás a nyelestengely anyát, amit sebtében fel is tekertem a helyére, majd kis segítséggel meghúztam az előírt 10 kilós nyomatékkal.
Motorblokk híján (jövő héten kész lesz, így innentől már az is mehet össze) elég korlátozottak a végrehajtható műveletek, de hogy mégis csináljak valamit, szabad időmben elkezdtem visszafűzni a kábelköteget, a fém fékcsöveket, és néhány (tank rögzítő heveder, és tartó bakok) gumialkatrészt.
Aztán szétszedtem, és kipucoltam az első kézifék főhengerét, és mindhárom féknyerget. Ezek közül egyben az eladás előtt betéteket cserélt az előző tulaj, a többi fékbetétet pedig odaadta - ha már úgyis megvette - azokat most én szereltem be, így gyakorlatilag új az összes fékbetét.
A betéteket rögzítő stifteket, és az azt feszítő rugókat is alaposan elpucoltam, így remélhetőleg ehhez a részhez mostanában nem kell nyúlni.
Ha meglesz a blokk, akkor elsődlegesen azt kell összeraknom, hogy végre a helyére kerüljön, és ismét összecsavarozhassuk a vázat...
Anya csak egy van
2016.12.04. 09:00 | Pinyti | Szólj hozzá!
Címkék: felújítás szerelés fék kábelköteg Moto Guzzi V65
Visszahívás
2016.11.29. 21:58 | Pinyti | Szólj hozzá!
Ehhez túl sok plusz infót nem tudok hozzáfűzni. A Takata botrány miatt kicserélték mind a vezető, mind pedig az utasoldali légzsákot az autóban. A többi hála Istennek csak tanken-fahren (illetve a telet a garázsban fogja tölteni, úgyhogy most még ezt is csak visszafogottan)...