Mármint a kimondottan építési fázisnak nevezhető része a történetnek. A hét első felében sikerült egy használható beállítást eszközölnie a már említett srácnak a karbikon (a gyári 105 helyett már amúgy is 110-es főfúvókákat egészen 130-asra kellett dörzsárazni, hogy elegendő üzemanyagot kapjon a motor), úgyhogy végre hajlandó menni is, szépen leforog minden fokozatban, könnyen indul, és még alapjárat is van - egy szóval fasza. Egyik utolsó tételként megjött hozzá a kormány lengéscsillapító is, így ilyen téren a tennivalók végére értem.Ami hátra van, az a tesztelési fázis melynek során remélhetőleg előjön minden olyan gyermekbetegség, ami a későbbi használatot akadályozni tudná. Nem sokára érkezem egy összefoglaló videóval is az építés folyamatáról - a fejemben már egészen összeállt ez is, kérdés, hogy bizonyos részeit meg tudom-e majd olyan formában valósítani, mint ahogy azt elképzeltem.