Tegnap megtörtént az olaj, szűrők, féktárcsák, és fékbetétek cseréje, a már múltkor beszerzett alkatrészekből. Remélem ezt is újabb, 10 000 probléma és eseménymentes kilométer fogja követni a következő olajcseréig. Nem tudok hinni a túlzottan kitolt periódusokban (Van ahol 30 000 km, ami inkább csak tervezett avultatás...). Ugyanakkor lecseréltem az ablaktörlőlapátokat elöl a már jól bevált kínai aeroblade utánzatokra, hátra pedig ismét vágtam gumit. Így a legköltséghatékonyabb, mert egy szett Bosch, vagy Valeo árán ezekből veszek három párat, és a márkásak sem bírják sokkal tovább, sőt... Már nem tetszett a dupla OBI-s vég. Nem saválló volt, így azon felül, hogy áramlástanilag sem egy nyerő forma, még a rozsda is megette. Vettem a helyére egy ferdén vágott Paragi (akárcsak a sportdob volt) saválló véget. Sokkal szolidabb, de mégis jól mutat. És végre csend van az autóban...
Nagyszerviz + Paragi vég...
2010.08.13. 07:52 | Pinyti | 2 komment
Címkék: suzuki szerelés szerviz kipufogó swift alkatrészek
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr655700347
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pinyti 2010.08.15. 16:08:56
45 ezernél 16-17 ezer lesz az olajban.
A többit meg inkább felejtsük el...
A többit meg inkább felejtsük el...
gaborjozsef 2010.08.15. 18:08:22
Jó. Bocs, hogy ennyire beindultam :) Azért majd párezer km enként figyeld az olajszintet, mert ez egy hígabb fajta 30-as olaj, és ha kajálós a motorod, akkor ezzel jobban eszi. A corolla kb 3 decit evett meg belőle a csereperiódus alatt, ami szerintem teljesen rendbe van.