Ég veled Suzy

2011.05.18. 20:40 | Pinyti | 3 komment

Ma, 48 966 közösen megtett km után új gazdájához költözött a Swift. Egy autóm sem volt még meg ennyi ideig, ezért érdekes érzések kavarognak bennem. Rossz volt látni a távolodó autót, ugyanakkor még fel sem fogtam, annyira megszoktam már, hogy itt van, hogy még most is így érzem. A döntésemnek nem volt semmi komoly oka, egyszerűen "túl racionális", ezáltal unalmas volt számomra. Anno azt írtam, hogy szeretem, de be kell látnom, hogy inkább csak leírhatatlan módon tiszteltem. Bárminemű probléma nélkül hajtottam bele kevesebb, mint két év alatt ezt a mennyiséget. A megállapodás szerint az adásvétel előtt kicseréltük a bal hátsó kerékcsapágyat is, mert annak is már jött a hangja.
2840.jpg
Az utolsó kép. Szerintem jó helyre került...

Címkék: adásvétel suzuki km swift

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr585700381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinyti 2011.05.18. 21:05:14

Már le van foglalózva az utód. Stílusos lesz, de nem Alfa. :cool: Holnap már itt lesz...

gaborjozsef 2011.05.18. 21:05:42

Na ezt sem értem. Ki én nem igazodok rajtad :D és most mi? Azt úgysem hinném el, hogy biciklivel fogsz járni. Nem gondoltam volna, hogy ennyi kmt beleraktál, mentél vele rendesen akkor, tehát a brenga nem alternativa. Vegyél egy alfát, az stílusos autó!

gaborjozsef 2011.05.19. 17:05:35

Jajj, előre félek. :) Asszem tudom mi, de azért minél hamarabb írd meg.
süti beállítások módosítása