Téli felnik, és a rivaldafény

2011.08.14. 14:50 | Pinyti | 2 komment

 Ma délelőtt vettem egy garnitúra, az S40-hez tökéletesen passzoló 15"-os Mitsubishi Sapporo alufelnit. Jelenleg Yokohama GR17-es murva gumik vannak rajtuk, melyek természetesen kukák. Ősszel majd kapnak négy új 185/60-as téli gumit (terveim szerint olyan Hankook Icebear-t, mint amik a Suzukin is voltak), s ezek lesznek a téli kerekeim. Amint időm engedi, megnézetem, hogy nem ütnek-e, illetve ha lekerülnek róla ezek a gumik, le is festem őket.
DSC01191.jpgÉs akkor a "rivaldafény": augusztus 3-án megjelent egy cikk az autonavigator.hu-n, ahol a Kalos rendszámáról készített fényképet használják illusztrációként. Mondjuk igazán megemlíthették volna a forrást, hisz egy kis plusz reklám mindig jól jön, de így is örülök neki...
printscreen.jpg

Címkék: volvo mitsubishi s40 alufelni sapporo autonavigator

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr245700391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2011.08.15. 12:08:34

Gratula, ez ám az elismerés, de tényleg szólhattak volna, hiszen ha olyan lennél, akkor simán kiverhetted volna a balhét xD

pinyti 2011.08.15. 20:08:19

Nem vagyok én olyan fajta...

A nagy lakatolásról mikor lesz poszt?
süti beállítások módosítása