Lassan elfogy a tankból a Cataclean-es benzin, de sajnos nem oldotta meg az alapjáraton néha lefulladás problémáját (gyakorlatilag emiatt vettem). Ugyanis már a vásárlástól fogva fennáll az a jelenség, hogy parkolóban (akárhol) apróbb előre hátra mozgásokat végezve (forgolódás) irányváltásnál, amikor kinyomom a kuplungot nagyon mélyre ejti a fordulatot (sokszor 500 alá). Ilyenkor általában észbe kap, és korrigálja, visszarántva 1000 környékére, de sajnos sokszor van, hogy ezzel elkésik, s ezáltal leáll. Utána simán indul, hosszú utakon nem jön elő, csak ilyen "szöszmötölések" alkalmával, és leginkább meleg motornál. Először a szervóra gondoltunk (mert ilyenkor általában a kormányt is tekerem), de álló helyzetben tekergetve (ugyan lejjebb esik a fordulatszám) nem áll le. Hibalámpa nincs... Fojtószelep, és alapjárati szelep tisztítása megvolt, de sajnos ez nem oldotta meg a problémát. Így terelődött a figyelmünk az üzemanyagnyomás szabályzó membránjára. Nem volt egyszerű beszerezni, mert csak gyári létezik, az is horror áron. Szerencsére találtam egy angol oldalt, melyen rengeteg hasznos alkatrészt kínálnak elfogadható összegért. Ma meg is jött a csomag, benne a szabályzó, egy gyári új tanksapka (régin elszakadt a "gumimadzag"), olajszűrő, és távirányító ház. A két első már be is került az autóba, az olajszűrő pedig a polcra, hisz még csak félidős a autóban levő olaj.
Végül itthon a régi töröttből az új házba költöztettem a tartalék távirányítót, így most az lett az elsődleges. A tél folyamán még esedékes lesz egy kipufogósor tömítés csere, aztán remélem, hogy minden rendben lesz...
Az üzemanyagnyomás szabályzó, és társai
2011.09.26. 21:54 | Pinyti | 2 komment
Címkék: volvo szerelés távirányító s40 alkatrészek tanksapka cataclean üzemanyagnyomás szabályzó
A bejegyzés trackback címe:
https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr665700395
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gaborjozsef 2011.09.27. 08:09:41
És megoldotta a problémádat ez most már?
Kipufogósornál hogyhogy csere? Kifúj?
Kipufogósornál hogyhogy csere? Kifúj?
pinyti 2011.09.27. 08:09:42
Még nem tudom, mert annyira nem gyakori a jelenség, majd egy pár hét alatt kiderül. Tömítést meg azért akarom majd cseréltetni, mert hidegen kifúj.