Futóműállítás, de most már rutinból...

2011.11.03. 12:44 | Pinyti | 5 komment

Mióta felkerültek a téli kerekek, nem mentem hosszabb útra az autóval, emiatt csak most, a hosszú hétvége folyamán tűnt fel, hogy picit jobbra húz az autó. Első körben a guminyomást ellenőriztem, de avval nem volt gond, így nem maradt más hátra, mint a futóműállítás. Sajnos a munkahelyemen nincs a helyzet magaslatán a futóműállító gép, és annak idején már azt is megtapasztaltam, hogy hova ne vigyem az autót ilyen ügyben, így a Kanizsa Gumi Kft-nél csináltattam meg. Vadi új, korszerű gépük van, nem kell az érzékelőket vízszintezgetni, pikk-pakk megvolt az egész, és jó is lett. Elsőre...

Címkék: volvo futómű s40

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr45700399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2011.11.04. 09:11:23

mennyibe fáj egy futómű állítás náluk?

gaborjozsef 2011.11.22. 21:11:26

Szerintem írjál a bömbiről de gyorsan! :)

pinyti 2011.11.22. 21:11:32

Annak is eljön az ideje... :)

gaborjozsef 2011.11.23. 17:11:56

Jó lenne már, én annyira várom, a képeket látom le tudtad cserélni, úgyhogy jöhetne az a cikk!
süti beállítások módosítása