Váz

2016.11.13. 09:00 | Pinyti | Szólj hozzá!

A héten két és fél napot Győrben töltöttem oktatáson, így  túl nagy előrelépés nem történt a motort illetően. Mivel a fényező a homokszórást követően rögtön lefújta a vázat, hogy ne rozsdásodjon, én is az ahhoz tartozó csavarok, és apró alkatrészek eltakarításával, valamint festésével töltöttem az erre fordítható időmet - az első lábtartókra új gumik is kerültek.img_2612.JPGSzombat délelőtt kaptam vissza a vázat, valamint cserébe odaadtam a többi fényezendő alkatrészt. Abszolút elégedett vagyok, nagyon szép munkát végeztek.img_2616.JPGKözben matt feketére festettem a zömében nem látható fém alkatrészeket, az akkumulátortálcát, és a hátsó véghajtás házát is.img_2624.JPGErre amiatt került sor, mert elég ronda volt a felülete, valamint a féktárcsát takaró lemezről is már csúnyán hámlani kezdett a festék. Persze nem olyan minőség, mintha fényező csinálta volna, de megfelelő távolságból s kicsit hunyorítva azért elmegy - természetesen a leeresztő, valamint szintjelző csavarokról az olajcsere alkalmával el fogom távolítani a fekete festéket.img_2627.JPGAztán ha már festegettem, lefújtam a műszerfalhoz tartozó alumínium konzolokat is feketére - ugyanis krómozott házakat kapnak a visszajelző ledek, és hogy tökéletes legyen az összhatás, a műszerekre is új krómkarikák lesznek peremezve a feketék helyére.img_2630.JPGAz ülést elvittem a kárpitoshoz - három hetet mondott előreláthatólag - s jövő héten rá kell kérdezzek a blokkra is. Aztán ahogy épülnek vissza a vázra az alkatrészek, úgy újítom fel szisztematikusan az épp soron következőt...img_2632.JPG

Címkék: felújítás festés váz fényezés műszerfal Moto Guzzi lábtartó V65

süti beállítások módosítása