Epilógus

2021.08.29. 08:00 | Pinyti | Szólj hozzá!

Érdekes mód soha nem tudtam rá haragudni, de finoman szólva sem volt egy sikertörténet a Grande Puntóval eltöltött, szinte napra pontosan egy esztendő, s mintegy 10 000km. Valószínűleg amiatt, mert tudom honnan hoztam vissza - adva így még pár évet a kis autónak - hisz egészen biztos vagyok benne, ha nem mi vesszük meg, már valószínűleg kivonták, és elbontották volna.20210524_140355.jpgSzóval amíg tűnődtem a sorsát illetően, valamikor májusban kapott két új JVC hangszórót ez első ajtókba, mert egy nap elnémult a bal első, még gyári darab. A csere már pikk-pakk ment, nem először szedtem le az ajtókárpitokat. A hangzás tükrözte az új hangszórók árát, de ezek legalább szóltak...20210516_125806.jpgAztán úgy döntöttünk felesleges megtartani, így július 14-én el is vitte egy srác Pestre. Persze ez sem ment ilyen egyszerűen, mert Fehérvártól szó szerint vitte, hisz onnan tréleren tette meg az utat. Ahogy alkalma nyílt rá, még hátba szúrt a kis mocsok, ugyanis az autópályán megadta magát az általam már cserélt, az EGR-hez hasonlatosan szintén Meat&Doria gyártmányú üzemanyag szivattyú a tankban. Szerencsére kulturáltan rendeztük ezt a kis fiaskót, így - másfél hónap elteltével, s hogy már átíratta le merem írni - remélhetőleg végleg különváltak útjaink, s evvel jelképesen is pont kerül életem ezen sikerekben csak mérsékelten gazdag időszakának végére...

Címkék: adásvétel fiat hangszóró üzemanyagszivattyú grandepunto

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr7416674302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása