Olajleválasztó/Kartergáz-szűrő

2008.07.19. 15:55 | Pinyti | Szólj hozzá!

Ma megjelent egy rendkívül érdekes post a Totalcar belsőségen.

http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon

Nem vagyok a "csodaszerek" híve, el is ítélem az ilyesfajta dolgokat, de ez felkeltette az érdeklődésemet (talán azért, mert nem csodaszer, hanem bizonyítottan működik, buszokon, teherautókon gyárilag is használják). Teljesen érthető, miért használ, nincs szó semmiféle titkos összetevőről, vagy hasonlókról. A működés elméletébe inkább nem mennék bele, az alábbi linken minden hasznos információ megtalálható ezzel kapcsolatosan:

http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/

Leginkább a csináld magad dolog fogott meg benne, végre én is barkácsolhatok valamit a Sanyin. Na nem kell megijedni, simán visszaalakítható lesz gyári állapotára. Már fel is vettem a kapcsolatot Ákossal, szóval remélem mihamarább én is össze tudok hozni magamnak egy ilyen "bödönt".

Klíma után fáj a szívem... (második felvonás)

2008.07.16. 09:55 | Pinyti | Szólj hozzá!

Mivel a szerelő csak jövő héten ér rá a Sanyi rendbetételére, így ismét kicsit elkalandozgatok, hiszen felbukkant egy újabb esélyes a Daewoo Leganza mellett.  Tény és való, hogy ha anyagiak terén nem lennének ennyire gúzsba kötve a kezeim, biztosan Honda Accord, Mazda 6, vagy egy új Mitsubishi Lancer szerepelne távlati terveimben, de be kell látni, hogy ilyen ár érték aránnyal (max 2 000 000 forint, közel full extra) jelenleg csak a koreai felsőkategóriás autók rendelkeznek. Ezek közül egy újabb esélyes az első szériás Kia Magentis (egybefényszórók, és még nem a cápafogas hűtőmaszk). Mivel japánautó párti vagyok, így még szimpatikusabb is, mint a GM termék, hisz bizonyos elemei megegyeznek, mások pedig nagyon hasonlítanak az ősdonor Mitsubishiéhez. Már a tudat is megnyugtatóbb, hogy nem Opel, hanem három gyémántos technika dolgozik alattunk. Külseje meglehetősen amerikai cirkálós, bár sötétebb színek esetén a króm díszek (ebben az esetben jobban látszanak) kicsit megérintik az európai ember ízlelőbimbóit is. Az viszont tagadhatatlan, hogy akárcsak a Leganza, rendkívül elegáns. A Kia esetében azonban sokkal összeérettebb a dizájn. Nincs rajta semmi kirívóan szép (lásd Leganza hátulja, mely mellett a Daewoo orr meglehetősen bután hat), egyben van az egész. A beltér pedig szerintem egyszerűen zseniális. Bár elég kevesen osztják ezt a véleményemet, barátnőm egyszerűen csak annyit mondott rá, hogy giccses. Kövezzenek meg, de nekem tetszik ez az ízléstelenül sok műfa.
kia_magentis_r2.jpg.jpg 
Valószínű, hogy már nálam is az olyan ronda, hogy már szép kategória, de képek alapján hihetetlenül otthonosnak tűnik, és jelenleg nincs semmi ami után jobban vágyakoznék, mint hogy munkaidőm lejártával egy Magentis hívogatóan lakájos műfarengetegébe huppanhassak bele. Hihetetlen, de hosszú idő után ez az első autó az elérhető kategórián belül, ami után jobban ácsingózok, mint a Leganza után. Sok autót nézegetek, de mostanáig valamilyen szempontból mindig alulmaradtak a Daewoo egykori zászlóshajójával szemben. Ünnepélyesen kijelenthetem, a trónfosztás megtörtént… Ár szempontjából drágább ugyan a Magentis, de fiatalabbak, és nem utolsó sorban sokkal jobb állapotúak a hasznltpiacon lévő példányok. És ugyebár a japán rokonság miatt még ha csak a tudatalattimban is, de azt feltételezem, hogy lassabban is kOpel…kia_magentis_r1.jpg.jpg

süti beállítások módosítása