Igen, megcsináltuk! Mi az hogy? Nagyonis...

2009.12.23. 17:09 | Pinyti | 2 komment

2007 június 12-e óta írom itt a hülyeségeimet. Tavaly azt tűztem ki célul, hogy elérje az oldal a 2009-es évben a 10 000-es látogatottságot. Nagy cél, hisz az ezt megelőző másfél évben mindössze 7000 kattintást sikerült csak összehozni. A mai nap rápillantottam az oldal statisztikájára, hogy van-e még remény, és legnagyobb örömömre már rég túl is léptük a bűvös számot. Ha így folytatódik, még akár a 11 000 látogató is meglehet a 2009-es évre. Persze én már ennek is nagyon örülök.

Update 2009.12.31.
Meglett a 11 000 kattintás 2009-ben!
stat2.jpg
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!

Címkék: statisztika agymenés évértékelő

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr155700321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2009.12.23. 18:12:57

Köszönöm, Néked is :D
Te figyi azt hogy lehet megnézni hogy ebben az évben mennyien kattintottak? mert nálam nincs meg a legalsó sor ami nálad a képen látszik.

amúgy ez tök jó, eddig nem is nézegettem, de most látom akik keresőbe írtak dolgokat hogyan találtak rám :)

pinyti 2009.12.23. 21:12:39

Nem tudom, nálam ez jön be alapban. Jó cucc ez a hitslink statisztika. Helyileg is belövi, IP címet is megjegyzi, meg még azt is, hogy hogy talált az oldalra. Szóval frankó.
Mindenesetre én nem állítottam semmit, nekem ez jön be alapban.
süti beállítások módosítása