Nyáriasítva

2010.03.18. 16:00 | Pinyti | 1 komment

Ma délután felkerültek a nyári gumik, lemosattam róla a sót (ezen a télen remélem többször már nem kell), kiporszívóztam, betettem a nyári textil szőnyegeket, és kifertőtlenítettem a klímát. Én már készen állok, felőlem akár jöhet a kánikula...

Címkék: nyár klíma suzuki swift gumik

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr275700330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2010.03.18. 19:03:39

Felőlem is, de csak mértékkel :) nem szeretem a túl meleget..
süti beállítások módosítása