Tükröm tükröm mondd meg nékem

2011.12.06. 15:56 | Pinyti | Szólj hozzá!

IMG_5313.jpgMa megejtettem a vásárlást követő terveim utolsó felvonását is, mivel a vezető oldali tükör fényezett részéből ki volt törve egy darab. Sikerült is szereznem egy pár calypsorot tükröt, a gond csak annyi, hogy ezek nem fűthetők, az autón levők pedig azok. Először arra gondoltam, hogy valahogy átbuherálom a fűthető szerkezetet a jó állapotú házba, de hamar letettem róla. Délelőtt nekiálltam szétbontani itthon a két donort. A fényezett hátlapot szépen le tudtam róla szerkeszteni, igaz már ehhez is apró darabjaira kellett bontani az egészet.
IMG_5318.jpgArra azért jó volt ez is, hogy épségben lejött, és felismertem, hogy nem olyan kis munka átrakni a régit az újba. Nem is maga a művelet ördöngös, hanem a közel 15+ éves napszítta műanyagok úgy törnek az ember keze között, mint a ropi. Tavasszal lesz tennivaló, majd a karosszériázás folyamán a villanyász átköti...

Címkék: szerelés tükrök alkatrészek BMW E36 316i

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr575700407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása