Feltűnt, hogy egyre kevésbé húzta fel az autó a tetejét, emiatt csak nagyon nehezen lehetett lezárni a szélvédőkerethez. Utánanéztünk a dolognak, s kiderült, hogy kevés a hidraulikafolyadék a tetőt működtető szivattyú tartályában (működés közben habzott, és majd egy centivel a szintjelző alatt volt). Felöntöttük, így egy pár napig újra a régi volt, de a nyitások számának növekedésével arányosan nőtt újra a rés a tető, és a szélvédőkeret között. Természetesen megvan, pontosabban jól látható az oka, hogy miért csökken le a mennyiség.
Sajnos a jobb oldali munkahengernél van szivárgás, lebontva pedig az is kiderült, hogy felül magából a munkahengerből folyik el az olaj. Holnap próbálunk vele valamit kezdeni, és remélhetőleg egy szimmeringcsere megoldja ezt a problémát.
SZÍVárgÁS
2013.07.21. 21:38 | Pinyti | Szólj hozzá!
Címkék: fiat felújítás szerelés tető cabrio punto
Fényszóró csere némi aprólékkal
2013.07.19. 23:36 | Pinyti | Szólj hozzá!
Ma elvittem a tető végén, a rögzítő karok alatt található műanyag burkolatot meghegesztetni, mert el volt repedve vagy öt helyen. Csak fekete ABS pálcája volt kéznél a szakinak, így megcsiszoltam, és lefújtam feketére az egészet.
Meg vagyok elégedve a végeredménnyel, abszolút vállalható lett. Ha már ott matattam újrahézagoltam a tető zárszerkezetét, így most könnyen, és sokkal jobban be lehet zárni.
Ha már így belejöttem, vettem két új, igaz utángyártott fényszórót is a botrányosan szar régiek helyére. Ugyanis a Puntóval szeretnénk nyaralni, így tuti megyünk vele éjjel a tengerparton vacsorázni, városba bazározni, amihez elengedhetetlen, hogy lássak is valamit az útból.
Nem mondom, hogy olvad előtte az aszfalt, de lényegesen jobb a fényereje ezekkel...