Legutóbbi írásomat követően visszakerült mindennapos használatba a cabrio, így mihamarabb be kellett ütemezni a még hátralevő, leginkább mechanikát érintő javításokat. Az olaj és olajszűrő cseréje értelemszerű, viszont az állandó inkontinencia miatt a kartertömítést is csere érettnek nyilvánítottuk. Természetesen alaposan elmosva került vissza minden a helyére, majd egy éjszakát köthetett a massza - amivel vékonyan megkentük az új tömítést is, biztos ami biztos.Érzésre a főtengely környékén is minden rendben, hála Istennek nem lóg semmi, így a megtett kilométerek ismeretének teljes hiánya nélkül is úgy tűnik, hogy egészséges az erőforrás. Aztán a jobb oldali kormánymű gumiharang következett, s ha már a cseréhez úgyis le kellett venni a kormánygömbfejt, abból is újat tettünk vissza. Pár hete láttam, hogy elég viseltesek a külső féltengely gumiharangok, így azokból is vettem újakat. Jó döntés volt, az utolsó perceiket élték, a balos már kezdte kiverni a zsírt is.Bár tavaly kapott újat, viseltes állapota miatt ismét cserélni kellett a hátsó váltótartó bakot is. Érzésre nem volt vele gond, de sajnos nagyon kirepedezett a gumi és a fém találkozásánál. Szerencsére nem drága, és cserélni sem nehéz, de nem bánnám, ha ez nem válna állandó programmá a tavaszi revízióknál.Ami viszont régebbi történet, az az üzemanyagfolyás, melynek mindenképp végére akartam járni. Mivel nem tudtam pontosan, hogy honnan folyt az üzemanyag - még az is megfordult a fejemben, hogy maga a tank van elrepedve - így leghatékonyabb megoldásként vettem egy bontott tankot. Ezt alaposan kitakarítottuk, és beszereztem az összes ide való gyári gumitömítést is. Aztán lebontottuk a régi tankot és átpakoltunk mindent, kicseréltük a tákolt benzincsöveket, új bilincseket tettünk mindenhova, és egy új benzinszűrővel visszakerült az egész miskulancia a helyére. Felöntöttük a gépet olajjal, benzinnel, majd pár másodpercnyi járatás után egy elég tekintélyes benzintócsa keletkezett az autó alatt. A szerelőnyíláson benézve láthatóvá vált a baj, a már javítgatott üzemanyagpumpa teteje nem bírta az átszerelés során ért erőhatásokat, és újabb hajszálrepedések keletkeztek rajta.
Diagnózis: kell egy új komplett benzinpumpa, szóval update várható!
Röviden tömören így maradtam cabrio nélkül az első igazán tavaszias hétvégére...
Update 2014.03.31.: Délután megjött az új komplett benzinpumpa. Kicseréltük a fenti képen már látható szombaton beépített nyomócsövet is, mert nem igazán bírta a szivattyú 3,5bar-os teljesítményét - dudorodott rendesen. Most jónak tűnik minden, az új tömítések teszik a dolgukat, a tanksapka pedig szisszen minden levételekor (ez utóbbira eddig nem volt példa).