Toronycsapágy, és gátlók

2014.06.20. 22:03 | Pinyti | Szólj hozzá!

Talán a legidegesítőbb dolognak sikerült pontot tenni a végére. Volt egy érdekes koppanás a legérdekesebb pillanatokban - szlalom, fekvőrendőr, de volt, hogy már egy sima gázadáskor is - a jobb első torony irányából. Mivel rázópadon már járt az autó, és az egyetlen gyanús elemet (a stabilizátort) már teljesen felújítottuk, arra gondoltam, hogy talán mégsem a futóműből ered a probléma. bilstein.jpgDobbetétcserekor ellenőriztem az ablakmosó tartályt, hátha az zörög, de fixen állt a helyén. Levettem a jobb első ajtókárpitot, hátha abban szabadult el valami, de ott sem jártam sikerrel. Vizsgálódtam a műszerfal mögött is, de semmi, így visszatérve az eredeti gondolatmenethez, a toronycsapágyra terelődött a gyanúm. Mivel semmi plusz munkával nem jár a cseréjük, így vettem előre két új Bilstein gátlót, és hozzávaló porvédőkészletet is. Ma munka után - meglepően rövid idő alatt - ki is cseréltük őket. Lényegesen egyszerűbb volt, mint anno az E36-on, s végre néma csendben teszi a dolgát a futómű...

Címkék: szerelés futómű lengéscsillapító BMW E39 528iA

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr876394513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása