Idén befejeztem

2015.12.18. 21:05 | Pinyti | Szólj hozzá!

Ha már múltkor így belejöttem a BMW javítgatásába, kijavítottuk a jobboldali üzemanyag szintjelző kontakthibáját is a tankban. Sokszor előfordult ugyanis, hogy tankolást követően a műszerfali "zeiger" nem mozdult, s ilyenkor a titkos menüben kiírt érték is nulla volt a jobb oldalon. Ha kivettem az ülést, és megnyomkodtam a szivattyú műanyag fedelét, helyreállt és működött. img_1400.JPGEvidens volt, hogy odabent van a hiba, így rendeltem új tömítést, záróanyát, és a mai napon kivettem a szintjelzőt a tankból. Jól látszott, hogy leszakadt a jeladó egyik vezetéke a fedélen levő csatlakozó tüskéről, melyet visszaforrasztva újra tökéletesen működik ez is...

Címkék: szerelés benzintank BMW E39 528iA

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr288182992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása