Múlt vasárnap ott hagytam abba, hogy elsődleges cél a motor szétbontása, mely nagy vonalakban sikerült is. Ezt megelőzően még egyszer visszaraktam a tankot, sárvédőket, és az ülést, hogy lássam mennyire egyezik a fejemben kialakult kép a valós formákkal. A fényszóró terveim szerint az alábbi képen látható mértékben lejjebb kerül, mert igen bután nézett ki olyan magasan. A nagy bumfordi ülés már önmagában is bántotta szemem, de a faragott gyári sárvédő és a közte levő rés akkora lett hátul, hogy akár egy macska is befekhetett volna oda. Ezen csak a kárpitos nem tudott volna segíteni, flex és CO kellett, hogy rövidebbre vegyük a fém alsó részt, s úgy alakítsuk ki a hátulját, hogy takarjon rá a sárvédőre.
A szivacs vastagságát még csökkenti a kárpitos, s ha minden jól megy "hurkás" fekete műbőr huzat kerül rá, de formára már passzol a motor tervezett vonalaihoz.Ezt követően leemeltük a váz felső részét, ahonnan már csak pár mozdulat volt a blokk szerelőasztalra helyezése. A következő napokban ezt kell szétborítani, hogy kiderüljön kell-e gépmunka (valószínűleg igen) a forgattyúsház tetejének cseréje miatt. Persze ha nem ebben az országban élnénk, ez utóbbi nem is volna kérdés, mert kicserélném mindkét felet kompletten, de a motorszám sajnos az alsóba van beütve. A napokban megjöttek az új kipufogódobok is. Kíváncsian várom milyen hangja lesz vele a motornak...