Megjött a tél

2009.12.20. 20:21 | Pinyti | 3 komment

Tegnap megjött az első igazi hó! Míg a Kanizsa Rádió szünet nélkül arról sipákolt, hogy mennyire bosszantja a közlekedőket a hirtelen jött kiadós havazás, addig én (és a magamfajták) szüntelen róttuk a kilométereket, és élveztük, amíg lehetett a takarítatlan porhóval borított utakat. Azt kell mondjam, hogy a legnagyobb veszélyt ilyenkor nem a megváltozott körülmények jelentik, hanem az úton töketlenkedő balfékek, akiknek tele van a gatyájuk, és harminccal cammognak városon kívül és belül egyaránt. Az ilyen, pláne ha tudja magáról, hogy fosik mint az állat, minek ül autóba?
20091220511.jpgMa már nem esett, sőt tiszta, napsütéses, ugyanakkor baromira hideg idő volt (-12). A lemenő nap fényében lőttem pár képet a tájról, és benne a párduckölyökről. Jók lettek:
20091220503.jpg

Címkék: tél suzuki swift

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr315700319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2009.12.20. 20:12:05

ja jók lettek ez merre van?
pont ahogy írtad 30 al töketlenkedők utálom én is de van egy másik véglet is aki meg túl gyorsan megy.
mentél kilinccsel előre? én ma mentem, de full havas lett az autó alja is, kerekek kívül-belül, le akartam slagozni, de apa nem hagyta mert akkor lefagy a garázs előtt... inkább el tudtam volna nézni ott a jeget, mint most hiába takarítottam le ahogy tudtam de úszik a garázs! ráadásul sós vízben, meg az autó is sós.. fasza..de szerinte így is jobb hogy nem slagoztam be neki..

pinyti 2009.12.20. 21:12:06

Ez Szepetnek, és Sormás között van.
Annyit rángattam a kéziféket, hogy már izomlázam van. :)
Mínusz fokokban ne mosass! Egyszer csináltam, szét is fagyott a Bora központi zárja. Akkor megfogadtam, lehet akármilyen koszos, csak ha meg tud száradni!

gaborjozsef 2009.12.20. 22:12:15

Én csak annyit akartam mosni, hogy a kerekek mögé, legalább a sós hókását lemossam ne a garázsba olvadjon le. Szal nem lemosni, csak ott beveretni, meg ahova a havat beszórja. Nem hagyta az öreg.
Kíváncsi lennék rád hogy rángatod a kéziféket :)
süti beállítások módosítása