A béka segge alatt két decivel, avagy a lehetetlen nem létezik...

2010.02.08. 12:13 | Pinyti | 2 komment

Húzós órarendemnek köszönhetően ebben a félévben majdnem minden hétvégén megjárom a Nagykanizsa-Sopron-Nagykanizsa távot. Új hobbim, hogy Gerhard Plattnereset játszom. Ez annyit takar, hogy az átlagfogyasztásmérőn minél kisebb szám szerepeljen. Múltkor teljesen odáig voltam az 5,4-es átlag miatt, azt hittem, lehetetlen ennél kevesebb üzemanyaggal megtenni az utat. Múlt pénteken egyáltalán nem tojással a pedál alatt, a forgalom ritmusát felvéve autóztam végig, és meglepetésemre a végén ez állt a kijelzőn:
20100205089.jpgÚgy látszik ennyit jelent, hogy nem kemény mínuszok, hanem nulla, plusz egy-két fok körüli hőmérséklet volt. Kíváncsian várom, hogy tavasszal a jobb idő beálltával (amíg még nem kell klímát használni) fog-e még lejjebb menni, vagy ennél már tényleg nem lehet kevesebb üzemanyaggal megjárni ezt az utat...

Címkék: fogyasztás suzuki swift átlagfogyasztásmérő

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr755700323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2010.02.08. 20:02:26

Nálam is nagyon változó ez, mert Pécsre láttad mennyi jött ki egyszer, de Zalaegerszegre meg rendszeresen 5,8-6,2 körüli fogyasztással járok úgy hogy szabályosan megyek. Sokat számít a gumi, az útminőség, a domborzat, a szél, és hogy mennyien ülnek a kocsiban.

Úgy látszik most már a nagypapa tempót sem tartod :D

pinyti 2010.02.08. 21:02:40

Igen, ez egy meglehetősen sok változós változós függvény. Amiket leírtál, mind befolyásolják. Megfigyeltem, hogy oda kevesebb benzin fogy, mint vissza. Mindenképpen rátesz a soproni hidegindítás is, akkor mindig feljebb megy, mert amíg órán vagyok, kihűl. Hazafelé Zaláig tudom tartani az odafelé elért jó eredményt, de amint újra jönnek a dombok, feljebb megy...

Nagypapa tempóban mentem, csak már kezdek hozzászokni. :)
90-100, plusz néhány előzésnél vissza három padló, de utána visszaálltam erre a tempóra.
süti beállítások módosítása