MOMO Dark Blade

2010.03.27. 21:39 | Pinyti | 2 komment

Régóta terveztem egy plusz garnitúra alufelni beszerzését. Rendszeresen túrtam a netet ez ügyben, de semmi konkrét elképzelésem sem volt.  Sodródtam ide-oda a gyári "concept s"-től kezdve, a sok ütött szaron át a 16, 17 colos japán import felnikig, de egyiknél sem éreztem, hogy az lenne az igazi, míg meg nem láttam a MOMO Reds szériájába tartózó Dark Blade-et. Nem akartam új felniket , de tudtam, hogy ez kell! Nem vagyok oda a sötét felnikért, de ez a forma szinte "kívánja", hogy matt antracit legyen, megbolondítva szál-csiszolt kontúrokkal. Nem haboztam, megrendeltem a 15 colos garnitúrát (ET38 a gyári 45 helyett, így durván másfél centivel nőtt a nyomtáv is), mely tegnap ide is ért. A naplementében lőttem róla pár fotót.
10.jpg
Már csak a Swift Sport futómű hiányzik...

Címkék: suzuki swift momo dark blade

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr385700332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymous 2010.03.28. 22:03:12

Peti writes:

Hali!

Szép a felni,mennyi volt darabja?

pinyti 2010.03.29. 12:03:31

Szia!

18 750Ft. Szállítással kereken 80 000Ft volt a garnitúra.
süti beállítások módosítása