Happy End

2010.06.02. 16:47 | Pinyti | 3 komment

Ma 9-re voltam hivatalos Letenyére, ahol mintegy röpke két óra alatt helyükre is kerültek a dolgok. A komplett Swift Sport futómű, és a toronymerevítő is. Olyannyira brutálisan jó lett tőle az autó, hogy enyhíti valamelyest rossz szájízemet, melyet a futómű körül kialakult herce-hurca okozott. Hihetetlen közvetlen, és sportos, ugyanakkor egyáltalán nem használhatatlanul alacsony. Egyszerűen tökéletes...
elotteutana.jpg

Címkék: suzuki szerelés monroe futómű swift alkatrészek

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr65700344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2010.06.02. 22:06:39

Érik nagyon a találkozónk az etanol, most meg már ez miatt is.

Hé! Mi ez a sony? új telefonod is van? :D Láttam már múltkori képet is evvel csináltad, de a galériában levőket is.

pinyti 2010.06.03. 12:06:32

Ja!

Nokiával tele lett a hócipőm. Persze én is tehetek róla, mert szoftvert frissítettem rajta, ezzel elbuktam a garanciát. De akkora egy fos telefont. Azóta sokszor előfordult, hogy ha hívtak, egyszerűen nem hallottam semmit, ő viszont hallott engem. Ilyenkor vissza kellett hívnom mindig. Milliárdszor újratelepítettem, a végén már szinte semmi programot nem raktam rá, csak a Garmin-t, de még így is csinálta. Aztán betelt a pohár, most újra Sony Ericsson-om van. És sokkal elégedettebb vagyok. :)
Egy telefonom van (pda), amit sajnálok, az az Omnia. Azt hülyeség volt lecserélnem arra a fos N79-re. Csak annak meg beszart az érintőpanelje. Kicseréltem saját kezüleg egy sokkal jobbra, csak utána már nem bíztam benne, féltem, hogy újra megadja majd magát, így inkább gyorsan megszabadultam tőle. Hiba volt. Az nagyon jó képeket csinált.

gaborjozsef 2010.06.03. 15:06:04

Nekem meg 2005 óta ugyanaz a telefonom van. Nincsenek ilyen problémáim :D Ez még biztos jófajta nokia :D
süti beállítások módosítása