Beltér OK

2011.12.03. 10:56 | Pinyti | 5 komment

Elvittük varrónőhöz az anyagot, és a régi mintát, és megvarrta az új huzatot a könyöklőre. Nem mondom, hogy gyári minőség, de a réginél nagyságrendekkel jobb lett (látszik a kazettatartó helyén maradt lyuk eltüntetése is):
IMG_5294.jpgVannak ugyan apróbb dolgok, amik bántják a szemem, de a kiindulási állapothoz képest szerintem egészen elfogadható lett.
IMG_5307.jpg

Címkék: beltér BMW E36 316i könyöktámasz

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr105700405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e36drifter 2011.12.04. 12:12:43

Hali!

Szépen néz ki a vas és szépen is alakul :) Én is kanizsai 4 hengeres bimmertulaj vagyok, még a színe is egyezik a tiéddel csak az enyém kicsit régebbi évjárat így még nincs benne a digitklíma panel, meg a board, de szépen néz ki a tiédben,főleg sötétben : ) Az emberek általában nem bánják meg ha BMW-t vesznek és ahogy olvasgattam a blogodat eddig te is megvagy vele elégedve :D

pinyti 2011.12.04. 18:12:48

Igazán köszönöm! ;) Igen, nagyon meg vagyok vele elégedve. Persze mindig vágytam rá, de amíg az embernek nincs, addig csak hallja, meg olvassa, hogy a BMW egy külön műfaj, de megtapasztalni teljesen más... Ha ezt tudom, már rég BMW-t vettem volna, tényleg semmihez sem fogható dolog! Szinte azt kell mondanom, hogy elvesztegetett volt minden km, amit nem BMW-ben tettem meg...

e36drifter 2011.12.04. 20:12:10

Igen, ismerős érzések :D Sokan mondják, hogy az ember elrontja az autós karrierjét ha vesz egy ilyen masinát, mert onnantól kezdve rabul ejti a dolog és egyszerűen szóba se jöhet már más márka :D

pinyti 2011.12.05. 09:12:10

Örömmel rontottam volna el már előbb... :D

e36drifter 2011.12.16. 00:12:49

Igen, én is így vagyok vele, de azért nem panaszkodom :D amúgy asszem ma láttam is a gépedet este felé a rendőrség utáni körforgalomban áthaladni, de nem a gépsárkánnyal voltam mert akkor dudáltam meg villogtam volna :) Egyszer ha gondolod majd összelehetne hozni egy bimmeres minitalit, habár sajnos az én gépem még nem annyira patika de ez majd még lassacskán javulni fog. Viszont nagyon nemtudok BMW-s csapatról vagy egyébről itt a környéken, szóval még azt is lehetne akár hogy másokat is elhívni bár én sajnos nem ismerek más márkatársat, csak látok azért pár E 36-ot meg 30-at a városban néha : )
süti beállítások módosítása