Kerékcsapágy

2014.11.03. 20:36 | Pinyti | Szólj hozzá!

Ehhez túl nagy kommentárt nem tudok írni, így inkább csak címszavakban: a hétvégi "temetőlátogató körút" során feltűnt, hogy a bal első keréktől morgó hang hallható, mely jobb kanyarban - amikor ráterhel - erősödik. Nem először találkozok ilyennel, tuti kerékcsapágy. Rendeltem is egy FAG gyártmányút, és ma délután kicseréltem (bár a kereket megforgatva nem volt hangja, de gondoltam még csak kezdődő hiba lévén nem tudom olyan gyorsan pörgetni, hogy adja a hangot). Hazaúton jött a kellemetlen meglepetés: még mindig morog, szóval esélyes, hogy a még sosem használt, de túltárolt Michelin téligumit érte valami...IMG_0648.JPGMajd elfelejtettem: megjöttek a felniközepek, és egy új embléma is a motorháztetőre. Így már egészen vállalható a kinézete...

Update 2014.11.04.: Jól megszívatott ez a kerékcsapágy (szerencsére nem a guminak van baja). Csak nem hagyott nyugodni a dolog, így ma ismét megemeltem az autót, s megforgatva nagyon enyhe morgás hallatszott a másik első keréktől. Hirtelen felindulásból szétborítottam, s a tegnap bal oldalról kivett csapágyra cseréltem a jobbost, és láss csodát ismét néma csend van az utastérben. Eddig még nem találkoztam ilyennel, hogy jobb kanyarban a jobb oldala váljon hangosabbá (valószínűleg ekkor feszült) - az, hogy a kaszni elvitte a hangot pedig csak hab volt a tortán...

Címkék: szerelés michelin téli gumi kerékcsapágy BMW E39 528iA

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr116861081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása