Húsztizenöt

2015.03.27. 18:24 | Pinyti | Szólj hozzá!

lokosoklenn.jpgAhogy műszakilag végre tökéletes állapotba került a cabrio, kezdtem vágyni arra, hogy a megjelenése is hasonlatos legyen a gyárihoz. Egyre jobban bántották a szemem a fényezetlen fekete lökhárítók, így durván két héttel ezelőtt lekapkodtam őket az autóról, s elvittem a fényező ismerősömhöz. Egyáltalán nem volt sürgős a dolog - hisz még mindig ki van vonva forgalomból az autó - s addig legalább én is végére értem annak a pár apróságnak, amit még a szezonkezdet előtt meg szerettem volna csinálni. img_0936.JPGA tavalyihoz hasonlatosan kijavítottam a bal hátsó lámpafészek alatti körömnyi pörsenést, és felragasztottam egy méretre vágott szúnyogháló darabot az utastéri szellőzőnyílásra az esőcsatornában, hogy - ha már úgy sincs benne pollenszűrő - legalább az igazán nagy falevelek ne kerülhessenek a fűtőmotoron keresztül az utastérbe. img_0934.JPGKözben megérkezett az ebay-ről rendelt tetőjavító készlet is, mely tartalmaz egy a tető anyagával megegyező húsz centiszer egy méteres javítócsíkot, egy kis plexidarabot (erre szerencsére nincs szükségem), a hozzá való ragasztót és egy cd-t képekkel, és leírással. Ennek segítségével sikerült kis foltokkal elfednem a mechanika felett itt-ott kezdődő repedéseket. poleer.jpgMa el is készült a fényező a lökhárítókkal, melyeket délután felszereltünk a gépre. Nagyon szép munkát végzett a srác, s összepolírozva végre egészen gyárias formája lett az autónak. 2015_2.jpgMost már jöhet a nyár...

Címkék: fiat felújítás szerelés festés tető cabrio fényezés punto pollenszűrő lökhárító

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr267308032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása