A héten leköltöztettem a motort a szervizbe, s első körben meghegeszttettem az akkumulátort takaró baloldali műanyag fedelet. A nem rávaló hátsó sárvédő helyére felszabtuk az egykori eredetit, megszabadítva azt a barokkos kacsafarok végződéstől, s pár centiméternyi hossztól, valamint jelentősen megkurtítottuk annak első párját is. Közben több felvonásban érkeztek az alkatrészek Európa nyugati feléről, így végleges helyére kerülhetett az új ledes hátsólámpa és rendszámtartó is. A gyári óracsoportot is szétszedtem, egy új alumínium panelbe fog költözni az egész miskulancia, de sajnos a napi kilométer számláló nullázóját csak tegnap tudtuk kiműteni a helyéről, így a projekt ezen része megakadt ott, hogy a vintage hangulat jegyében 9mm-es fekete Dymo szalaggal elkészítettem a visszajelzőkhöz tartozó feliratokat (a sebességmérőt szétszedettük, annak még vissza kell peremezni az üvegét). Aztán felkerült a Café Racer-ekre oly jellemző bandázs mindkét kipufogókönyökre. A folyamat röviden: bandázs vízbe áztat, awab bilinccsel kezdőpontnál rögzít, jó szorosan - durván feles takarással - kesztyűben végigteker (az üvegszál még így is kurvára bök és viszket), végpontnál egy másik bilinccsel szintén rögzít. Az utolsó lépést, melyben a motor hője elpárologtatná a vizet, és rámelegítené a bandázst a leömlőkre egy gázégővel szimuláltam.
Jövő héten megjönnek az új nyitott dobok is, mellyel összeáll a kipufogórendszer. Igaz csak a motor mellett a földön, mert az terveim szerint a következő napokban annyira szétbomlik, hogy az érintett alkatrészek minél előbb a fényezőhöz kerülhessenek, a motorblokk pedig a szerelőasztalra, hisz az is szét lesz szedve az előzőleg elég kritikán aluli minőségben hegesztett forgattyúsház felső felének cseréje miatt...