Elkezdődött

2016.10.23. 09:00 | Pinyti | 2 komment

A héten leköltöztettem a motort a szervizbe, s első körben meghegeszttettem az akkumulátort takaró baloldali műanyag fedelet. A nem rávaló hátsó sárvédő helyére felszabtuk az egykori eredetit, megszabadítva azt a barokkos kacsafarok végződéstől, s pár centiméternyi hossztól, valamint jelentősen megkurtítottuk annak első párját is.img_2422.JPG Közben több felvonásban érkeztek az alkatrészek Európa nyugati feléről, így végleges helyére kerülhetett az új ledes hátsólámpa és rendszámtartó is.img_2420.JPG A gyári óracsoportot is szétszedtem, egy új alumínium panelbe fog költözni az egész miskulancia, de sajnos a napi kilométer számláló nullázóját csak tegnap tudtuk kiműteni a helyéről, így a projekt ezen része megakadt ott, hogy a vintage hangulat jegyében 9mm-es fekete Dymo szalaggal elkészítettem a visszajelzőkhöz tartozó feliratokat (a sebességmérőt szétszedettük, annak még vissza kell peremezni az üvegét). img_2407.JPGAztán felkerült a Café Racer-ekre oly jellemző bandázs mindkét kipufogókönyökre. A folyamat röviden: bandázs vízbe áztat, awab bilinccsel kezdőpontnál rögzít, jó szorosan - durván feles takarással - kesztyűben végigteker (az üvegszál még így is kurvára bök és viszket), végpontnál egy másik bilinccsel szintén rögzít. Az utolsó lépést, melyben a motor hője elpárologtatná a vizet, és rámelegítené a bandázst a leömlőkre egy gázégővel szimuláltam.

Jövő héten megjönnek az új nyitott dobok is, mellyel összeáll a kipufogórendszer. Igaz csak a motor mellett a földön, mert az terveim szerint a következő napokban annyira szétbomlik, hogy az érintett alkatrészek minél előbb a fényezőhöz kerülhessenek, a motorblokk pedig a szerelőasztalra, hisz az is szét lesz szedve az előzőleg elég kritikán aluli minőségben hegesztett forgattyúsház felső felének cseréje miatt...img_2467.JPG

Címkék: felújítás bandázs szerelés kipufogó műszerfal sárvédő hátsólámpa Moto Guzzi V65

A bejegyzés trackback címe:

https://pinyti.blog.hu/api/trackback/id/tr8711830031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rendsz3r 2016.10.23. 12:28:41

Szerintem célszerűbb lesz kijavítani a hegesztést mintsem szerezni rá egy új forgattyúsház felet.
Habár nem ismerem a konkrét konstrukciót, de azokat úgy gyártják, hogy a két fél darabot összeillesztik és vonalba forgácsolják, nem csereszabatos csak párban.
Amúgy biztatóan indul a projekt. Fék, futómű marad?

Pinyti · http://pinyti.blog.hu 2016.10.23. 13:20:25

@Rendsz3r: Szia!

Köszi az észrevételt! :)

Komplett üres forgattyúsházat vettem az e-bayről olajteknővel együtt (két darabot), így párban lesz cserélve - motorszám változást meg majd a színváltozással egy körben a tavaszi műszaki vizsga alkalmával lepapírozzuk:

www.harpermoto.com/images/pl/1980/v%2065%20polizia-pa-nuovotipo-650-1988-1995/images/engine-crankcase.jpg

Az 1-est, és a 13-ast együtt cseréljük.

Fék marad - bár nem túl acélos, főleg mai motorokhoz viszonyítva viccesen kicsik a nyergek és betétek egyaránt - az integrálfékl azért so-so elbír az 50 lóval... Fémhálós fékcsöveket természetesen már megrendeltem, de az azért elég alapszintű beavatkozás.

Futóműben hátul már állítható Koni tagok vannak, azok nem rosszak, elöl max felújítjuk őket. Az valószínű, hogy (elöl) a telókat kicsit "továbbtoljuk" - pár cm-t - kicsit alacsonyabbra engedve az elejét. Most a legfontosabb, hogy olyannyira szétburuljon az egész, hogy el tudjam hordani a festeni kívánt alkatrészeket a fényezőhöz...
süti beállítások módosítása